Սինգապուրի կանաչ հրաշքը․ պանդան չիֆոն թխվածքը դառնում է գլոբալ բրենդ

LifeStyle

Սինգապուրում ամեն օր հսկայական քանակությամբ վաճառվող պանդան չիֆոն թխվածքը դարձել է ազգային խորհրդանիշ։ Այս բուսական վանիլի համով, փափուկ և օդային թխվածքի վառ կանաչ գույնը ստացվում է արևադարձային պանդան բույսից, որն օգտագործվում է խոհարարության մեջ արդեն հարյուրավոր տարիներ։

Թխվածքը հայտնի դարձավ 1970-ականներին և լայն տարածում գտավ Bengawan Solo ընտանիքային փռի շնորհիվ։ Փռի հիմնադիր Անաստասիա Լյուի առաջին խանութը բացվեց 1979 թվականին, իսկ այսօր Bengawan Solo-ն ունի ավելի քան 40 մասնաճյուղ ամբողջ քաղաքում։

Թեև ընկերությունը վաճառում է նաև այլ սիրված ապրանքներ՝ kuten kueh lapis, ondeh ondeh և անանասով թարթեր, պանդան չիֆոն թխվածքն այսօր նրանց այցեքարտն է։ Տարեկան վաճառվում է մոտ 1 միլիոն թխվածք՝ $17 արժեքով, իսկ ընկերության եկամուտը հասել է $57 միլիոնի՝ 11% աճով։

Փռի հաջողության հիմնական շարժիչը համարվում է «բերնից բերան» գովազդը, ինչպես նաև աստղային կողմնակիցների աջակցությունը, ներառյալ երգիչներ JJ Lin-ը և Jay Chou-ն։ Թխվածքը դարձել է նաև ճանապարհորդող սինգապուրցիների անբաժան նվերը՝ հատկապես Հոնկոնգում, որտեղ նույնիսկ ձևավորվել է երկրորդային շուկա։

Այսօր Bengawan Solo-ի վաճառքների կեսից ավելին ապահովվում է Սինգապուրի Չանգի օդանավակայանի 5 մասնաճյուղերով, իսկ ընկերությունը նախատեսում է ընդլայնվել՝ թխվածքները վաճառելով որպես նվերներ ամբողջ Ասիայում և դրանից դուրս։