Wildberries ընկերությունը հայտնել է, որ քվադրոբինգի հետ կապված ապրանքների՝ ինչպես կոստյումների, դիմակների, պոչերի և այլ աքսեսուարների վաճառքը 2024 թվականի առաջին եռամսյակում նվազել է 64%-ով նախորդ եռամսյակի համեմատ։ Վաճառքի ծավալը նվազել է նաև 62%-ով՝ քանակով, իսկ միջին գնումը՝ 33%-ով։
Քվադրոբիկան (quattuor՝ «չորս» և aerobics՝ «աերոբիկա») ոչ պաշտոնական շարժում է, որտեղ մասնակիցները՝ հիմնականում 7-14 տարեկան երեխաներ ու պատանիներ, ձգտում են նմանվել կենդանիների՝ կրելով համապատասխան հագուստ ու պարագաներ։ Շարժումն ակտիվություն է ձեռք բերել սոցիալական ցանցերի և TikTok-ի միջոցով՝ սկսած 2020-ից։
Սակայն Wildberries-ում այժմ նկատվում է հակառակ միտում։ Ըստ ընկերության՝ թրենդի կտրուկ անկումը պայմանավորված է դրա կարճաժամկետ բնույթով, ինչպես նաև հասարակական քննադատությամբ՝ ուղղված այս երեւույթին։
Թեև 2024-ի սկզբում քվադրոբինգի ապրանքների վաճառքն աճել էր ավելի քան 4800%-ով 2023-ի համեմատ, ներկայում այդ հետաքրքրությունը զգալիորեն նվազել է։ Ընկերությունը նաև ընդգծել է, որ նախորդ տարվա աճը պայմանավորված էր ցածր նախնական բազայով և վաճառքի ընդլայնմամբ։